passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Tisdag

Publicerad 2011-09-06 18:12:30 i Dagbok

Hallå där tisdagkväll och man är mätt i magen. Kyckling med ris blev det, gott, jag som kockade som vanligt. Väldigt gott med kyckling, det vet ju alla som läser denna blogg, att de är min favoritmat.

Idag har varit en lugn dag, inget specc som hänt, vaknade upp vid 12 av at mammma väckte mig, skönt att sova ut. Har lånat ur pengartill min bror, som jag ska få tillbaka nu ikväll, han kommer väl bort med dom nu snart.

Annars är de lugnt, spelar lite Harvest moon, känner mig helt besatt, ikväll ser jag fram emot ett till Idolavsnitt, inte världens roligaste, men någonting att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela