passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Update

Publicerad 2013-08-28 12:28:12 i Dagbok

Inte så ofta man skriver här känns det som.
Hur som helst. Har fått ny tjänst på jobbet som jag börjar 16 september, det känns väldigt väldigt härligt, underbart rent ut sagt!

Annars är det mest same same, träffar en person just nu lite som jag tycker är väldigt intressant och jag hoppas att jag fått en vän eller mer för resten av mitt liv, det får framtiden utvisa :)

Idag onsdag är det fripass på jobbet eftersom denna helg så är det jobb, så idag ska jag bara ta det lugnt o vara hemma, men ska hinna med Birsta med lillasyster som är här och hälsar på ifrån Tänndalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela