passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Lördag

Publicerad 2012-09-01 22:27:37 i Dagbok

Lördag idag. Vaknade vid halv 10, kände att jag behövde komma upp då för att få tillbaka en lite fuckad dygnsrytm då jag inte somnade förrän 04.00 på natten till idag.

Detta pga jag sov dåligt dagarna jag var i Stockholm hos min syster.

Regnat hela förbannade dagen idag, väldigt tråkigt väder, har inte blivit mycket gjort.

Nu på eftermiddagen och kvällen åkte jag på ishockey och såg Timrå krossa Sundsvall. Inget Timråfan men alltid roligt att se Sundsvall få spö. Dom kommer få det jobbigt i år tror jag, Sundsvall alltså, men även Timrå.

Skulle på fest nu under kvällen men så blev det inte, går ju så lite bussar från där jag bor så det blev inte så helt enkelt, får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela