passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Hej bloggen

Publicerad 2012-10-30 22:02:00 i Dagbok

Hej bloggen, härligt inlägg detta. Livet rullar på, jobbar och sliter veckorna igenom. Har skaffat en liten kisse katt hem hit också, så man slipper vara ensam.

Hundtricket, fungerar det med katter? De vore jävligt smidigt, vilken tjej kan säga nej till en katt liksom? Dock är jag ytterst tveksam till att ha en katt i koppel.....

Hur som helst, idag hörde jag mig själv inspelad för första gången, alltså hur jag låter när jag pratar i telefon med kunder...åh herregud vilken ångest, fast oerhört roligt med. Skrattade så ja trodde jag skulle dö ett tag. Dö på riktigt alltså, det kändes som jag höll på svimma....så mycket skrattade jag.

Fantastiskt, de är mitt nya uttryck.

 
Just ja, blir så jävla trött över folk som kommenterar helt IQ befriade saker på FB med, nu fick jag det sagt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela