passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Onsdag

Publicerad 2011-09-07 15:44:10 i Dagbok

Hallå där bloggen, de var igår det, haha. Nej men allvar, de var det ju faktiskt. Idag är det regnigt i sundsvall...buhu. Tråkigt väder tycker ju jag, usch. Kallt också, men passar ju perfekt för shopping, idag kom mormor ner för att ja, vi skulle typ fira mig o så, fyllde ju år i augusti, men bodde inte här då. Så nu ska vi snart äta lite god mat och ha lite efterrätt o så, lite enklare. Sen har även mina saker kommit idag, yes, pappa har hämtat dom, så dom kommer hit snart, jag är överlycklig haha. Ska bli så skoj att få mina saker. Tacogratängen är klar och står i ugnen om kanske 20 minuter är det dag att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela