passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Onsdag

Publicerad 2011-09-21 21:17:41 i Dagbok

Härliga onsdag, va? Vilken skön dag, mitt i veckan. Idag har varit en bra dag, började slappt och avslappnat som vanlgit, men sen så drog det igång och jag dammsög här i min familjs hus, det är viktigt att man hjälps åt....faktiskt. Sen blev det en hel del goos och bus med vovven Sigge, han är så söt, man blir så glad av han. Middagen idag bestod av ugnspannkaka, inte så jättegod, mamma hade inget mjöl, men den gick att äta ändå, blev lite som omelett.

Nu på kvällen, efter middagen var vi iväg till en gammal bonde här i byn och hjälpte han att måla sitt hus, de behövdes verkligen, utslitet på väggarna, så vi målade med vit grundfärg, det tog väl typ två timmar, det gick jävligt bra ändå, och skönt att komma ut några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela