passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Måndag

Publicerad 2011-09-12 18:50:07 i Dagbok

Hallå, äntligen har jag lyckats få tag på internet igen, woho. Nu kan man känna sig som en normal människa igen, ha ha. Mitt mobila slutade fungera i natt som var, och jag har inte riktigt vågat användas mammas, eller ja, hon hade gömt det typ, och sen fick ja inte till det idag....men nu har ja mitt mobila igen :) Yes!

Blir självklart idol ikväll, ska ni också se? Sen efter Idol tror ja de blir SHF, dom brukar alltid kunna vara underhållande att se på.

Kommentarer

Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Publicerad 2011-09-13 20:15:46

Bloggdesign utlottning på bloggen, kika gärna om du är intresserad av den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela