passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Yoü and I

Publicerad 2011-08-14 21:59:55 i Lady Gaga

Har äntligen kommit ett releasedatum för Lady Gagas nya video, Yoü and I. Den 18e augusti klockan 13.50 kommer den!! Efter videon så kommer Lady Gaga släppa någon nyhet, spännande som bara den.
Såhär skriver en av de mest trogna Lady Gaga källorna.

"The wait for the “Yoü & I” music video is almost over! The highly-anticipated clip will make its debut on MTV this Thursday, August 18th at 7.50 p.m. EST. Following the premiere, Lady Gaga will make a special announcement from New York City."

Fab or what?

Kommentarer

Postat av: ABSOLUTE ELIN

Publicerad 2011-08-14 23:30:56

hej! :)

jo det stämmer, jag gör gratis designer, jag är väl ingen jätte expert men jag kan en del.. mycket om blogg.se

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2011-08-15 03:11:04

allt bra?:)a

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela