passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Sista natten

Publicerad 2011-08-30 21:55:20 i Dagbok

Jaha, sista natten på nu i denna lägenhet, denna landsdel och denna stad. Känns....jobbigt och konstigt, udda och ja vet inte, ångestfyllt. Imorgon flyttar jag, tillbaka till min gamla hemstad Sundsvall igen....det känns, udda som sagt, det är nog det bästa ordet, udda. Har man inte bott i staden på tre år, så är det en speciell känsla att återvända, men de blir nog bra efter ett tag, de är nog mest resan på 9 timmar som jag inte ser fram emot.....

Ja, så detta blir sista inlägget från Kristianstad, så är det, två år här , ett år i gbg, men nu tillbaka till där jag bott större delen av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela