passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Guess what, ITS FRIDAAAY FRIDAAY

Publicerad 2011-08-19 13:29:29 i Dagbok

haha, nej ja ska inte skriva om Rebecca Black, även om ja tycker synd om henne och det öde uon fått...inte skoj någonstans, och folk kan vara så otroligt elaka via internet och kommentarer som ger. Usch!

Hörni idag är det återigen höstväder ute, burrigt och kallt, tror faktiskt att blommorna åp träden här utanför börjar ge upp nu och bladen tappar sin färg lite, så snart är det nog höst, snabbare än vad man vill kanske...

Annars idag, händer väl inte så jättemycket, ska städa lite och plocka, börja förbereda inför flytten som är om mindre än två veckor bort, ska rensa ut en jävla massa saker hade jag tänkt, kläder, filmer och annat. Det behövs verkligen, tänker inte släpa med mig allt till norrland.

Ha en bra och skön dag.


Kommentarer

Postat av: Monrou

Publicerad 2011-08-19 13:51:05

Vill bara säga fin blogg!

Och att du har ett väldigt fint efternamn, haha :)

Postat av: Monrou

Publicerad 2011-08-19 14:31:40

SV: Tack. Jo jag heter också Svensson, tänkte därför jag säger de :)



Följa varann på bloglovin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela