passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Börjat städa och packa

Publicerad 2011-08-21 20:41:34 i Dagbok

Flyttar om 10 dagar, så idag har jag börjat plocka ihop och rensa om man säger så. Känns skönt att börja i tid så man hinner i lugn och ro. Blev hela fem sopsäckar som åkte ut i sophuset. Kläder, filmer, skivor, och annat plock som bara åkte bort haha. Ska ju flytta 100mil, så vill inte ha så jättemycket över till dess att jag flyttar, så otroligt jobbigt kommer det bli ändå att få med sig allt.

Men nu är etapp ett inledd, etapp två och tre sker så småningom, måndag den 29e kommer jag ha hyrbil och skickar mina saker via bussgods, sen är det flyttstädning som jag har lejt bort, skönt som fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela