passionforfood

Här publicerar jag bilder på en av mina största passioner, matlagning.

Bad tuesday

Publicerad 2011-08-23 11:57:19 i Dagbok

Usch idag är en tråkig dag.....verkligen, min sista dag med personen som jag gillar mest. Så jävla jobbigt att bara säga hejdå, även om de är bara tillfälligt, och inte för evigt. Bara det att säga hejdå, eller ja, o inte veta när man riktigt ses igen....gosh, de är så jävla jobbigt. Så fort personen kom härifrån och jag stängde dörren till mitt rum så började jag gråta som faan, i typ 15minuter...men nu har det gått över för stunden...ska försöka äta lite lunch nu istället...det kan nog behövas. Varför ska de vara så jobbigt och varför ska man tvingas till vissa saker? Förstår inte livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela